سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]

به نام حی قیوم

با عرض سلام و خسته نباشید!

احتراما به حضور انور دوستان عضو میرساند ، از آنجایی که بسیج به وجود اشخاص قائل نیست و در نبود شخص ، اشخاص دیگری هستند که بیایند و جایگذین شوند ، و با عنایت به اصول و مراتب اخلاقی در مرتبه تذکر ؛ و نه اخطار و احیانا اخراج ، در صورت ادامه سکوت و ... من باب یادی از گذشتگان ، نظر موافق شما را در مورد هرگونه تغییر احتمالی در وبلاگ اعلام شده فرض میکنیم و وقت شریفتان را نخواهیم گرفت!

مراتب جهت استحضار تمامی رده ها

پانوشت

- بالاخره پس از مدتها حرف زنی و طرح زنی ، با آغاز طرح مستند شهدای دانشگاه ،‏ لاف عاشقی بعضی دوستان محرز شد . به خدمت تمامی کسانی که از لفظ لاف عاشقی به جوش آمده اند میرساند ؛در اولین گام با دیدار از خانواده شهید ایزدی پناه ، فرصت های کاری بسیاری حتی در دنیای مجازی پیش آمده که میتوانند در جهت عدم احراز از آن نهایت استفاده را ببرند انشالله

 - زمینه های کاری پیش رو :

پیگیری های تلفنی و یا حضوری از دوستان شهید 

 تبدیل  آثار بجای مانده از شهید به فرمت های دیجیتال 

 استخراج اطلاعات از آثار بجا مانده که این مرحله مستلزم حوصله ، ظرافت و دقت فراوان در تجزیه و تحلیل متون بجا مانده از شهید است .

مکتوب شدن و ویرایش کلیه خاطراتی که در دیدارهای گروه از زبان پدر و مادر و ... بیان میشود.

تحلیل و طبقه بندی خاطرات و اطلاعات مستند در جهت یافتن بهترین سوژه و ایده.

انتخاب سوژه ها و شیوه نگارش دکوپاژ 

 آغاز رسمی مراحل تولید با تصویر برداری

 

انشاالله در اولین فرصت کلیه آثار شهید ایزدی پناه در فضای مجاری قابل دسترسی خواهد بود. ضمنا فایل صوتی دیدارها نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

در صورت پیشنهاد و انتقاد ، مراحل نوشته شده اصلاح میشود.

یا حق


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسج و ما 88/7/9:: 12:57 صبح     |     () نظر